יום שני, 17 במאי 2010

חדשות תחת אזהרה: מחווה לקלאסיקת השנאה של חיים יבין

לכבוד צאת ספרו החדש של חיים יבין; ובעיקר מפני שקרה לי מה שלא קורה לי הרבה, ומצאתי באינטרנט מאמר שבכלל שכחתי שכתבתי אי פעם; ובעיקר-בעיקר מפני שהתמונה שלי שם נראית לי פתאום מלבבת במידה מפתיעה (קסמי השחור-לבן) - על שום כל הסיבות הללו אני מעלה פה מאמר שהקשרו האקטואלי אמנם נָמַר, אך ליחו העקרוני לא נס.
או למה להעלות? לחצו בעצמכם. אנרג'י יהדות, לפני חמש שנים.
חיים יבין עוד הגיש אז את מבט לחדשות בערוץ 1, ואילו בערוץ 2 הפציע עם סדרה תיעודית חד-צדדית במיוחד, שעשה בשיתוף פעיל של 'שלום עכשיו' - 'ארץ המתנחלים'.

הנה גם השיר שפרסמתי אז באותו נושא בטור שלי במקור ראשון:

הַמֵּבִין יָבִין


הוּא נָסַע לְסַלְפִית וּלְמִגְרוֹן.
בֵּין הַש' וְהָר' תָּחַב ק'.
חַיִּים יָצָא מֵאָרוֹן,
יָצָא מֵאָרוֹן שָׁקוּף.

כ"ג באייר תשס"ה, 1.6.2005

אין תגובות: